בדיקת תיק ביטוח

בדיקת תיק הביטוח שלך

בשנים האחרונות קידם משרד האוצר מספר רפורמות בתחום הביטוח, רפורמות שהשפיעו בין היתר על מכלול הכיסויים, תנאי הביטוח ותעריפי הביטוח. האחרונה שבהן, שהייתה אמורה להכנס לתוקף בתחילת שנת 2023 ועוכבה במספר חודשים, צפוייה לשנות את תחום הביטוחים הפרטיים מהקצה אל הקצה.

בדיקה מקיפה של תיק הביטוח מאפשרת לנו לדעת האם הביטוחים שיש לנו היום מתאימים לצרכינו, האם ישנה אפשרות להשפר או להוזיל ביטוחים, להוסיף כיסויים חדשים שנוספו בשנים האחרונות (למשל בכיסוי ביטוחי למחלות חדשות שהתגלו או שנוספו להם טיפולים חדשים) והאם ישנו כפל ביטוחי מצד אחד, מצב שאנו בעצם משלמים פעמיים על ביטוח זהה או חוסר ביטוחי שיגרום לכך שבזמן אמת נגלה חלילה שהביטוח שלנו כלל לא מכסה את הסיטואציה שנקלענו אליה ואז יהיה כבר מאוחר מידי לתקן.

בדיקת תיק הביטוח כוללת בדרך כלל גם בדיקה של כל התיק הביטוחי, הפיננסי ופוליסות הביטוח והכיסוי הביטוחי של ילדיך שמתחת לגיל 18 – האם זכרנו לצרף את ילדינו לביטוח? האם הכיסויים מעודכנים ומתאימים לצרכים?

חשוב וכדאי לבצע בדיקה מקיפה של תיק הביטוח על ידי איש מקצוע המכיר את "האותיות הקטנות" בפוליסות השונות ויכול להתאים את הביטוח בדיוק אופטימלי לצרכי המבוטח.

לבדיקה מהירה של תיק הביטוח שלך ללא עלות וללא התחייבות ​​

דילוג לתוכן